Heb je hulp nodig?
Neem contact op met onze support afdeling en we komen binnen 1 werkdag bij je terug met een antwoord!
Contactformulier
Of vind hieronder snel zelf je antwoord
Wat zijn de kosten van het verzenden?
Wat zijn de kosten van het verzenden?
De verzendkosten nemen wij voor eigen rekening. ledere bestelling wordt 100%
GRATIS bij jou thuis bezorgd. Er is geen minimale bestelhoeveelheid nodig.
Waar kan ik mijn bestelling volgen ?
Waar kan ik mijn bestelling volgen ?
Je kunt jouw bestelling volgen via onze 'Volg je bestelling' pagina. Deze is
vanaf 2 - 3 dagen na jouw bestelling altijd en overal online te volgen zodat je precies
weet wanneer jij jouw producten thuis kunt verwachten.
Wat is jullie levertijd?
Wat is jullie levertijd?
De gemiddelde levertijd bedraagt tussen de 7-14 dagen.
Hoelang heb ik garantie?
Hoelang heb ik garantie?
De garantie van onze producten bedraagt 2 jaar.
Hoe kan ik een bestelling retourneren?
Hoe kan ik een bestelling retourneren?
Wanneer je niet helemaal tevreden bent, horen wij graag wat de reden van retour is. je kunt dan even een mailtje sturen naar support@eezyclean.nl Ook kun je op onze retourpagina meer informatie vinden over hoe dit in zijn werking gaat.
Waar kan ik mijn klacht indienen?
Waar kan ik mijn klacht indienen?
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via support@eezyclean.nl. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.